Nya självläkande människan

Nya självläkande människan

Sanna Ehdin

Häftad. Bladh by Bladh 2021-12-15.
ISBN 9789188917836

Hälsoklassiker i nytt utförande! Forskaren och författaren Sanna Ehdin var först med att sätta fokus på vår naturliga självläkning 1999 med den banbrytandeboken Den självläkande människan. Den blev en oväntad internationell succé med 400 000 sålda exemplar i tio länder. Sanna har föreläst för över 100 000 personer och inspirerat människor över hela världen till positiva livsförändringar. Hälsoklassikern gavs ut i en ny, uppskattad utgåva omarbetad och uppdaterad med det allra senaste år 2014. Här sammanfattar Sanna sin hälsa- och livsfilosofi från hennes över 35 års studier, forskning och personliga erfarenhet. För det är vår självläkande kraft som gör att vi läker det finns inget annat och du har själv störst inverkan! Här får du livsstilen som stärker hälsan, stimulerar kropp och sinne och föryngrar! Både forskningsrön och konkreta, praktiska råd om bland annat powermaten, naturliga fetter, detox, hormoner och andning som hjälper dig att bli en självläkande människa. Sanna presenterar Blissful Mind-metoden ett helt nytt sätt att läkas inifrån och ut och lämna smärtan bakom sig. Hon ger nycklar och råd för att skapa livet utifrån den som du är. Läs och låt dig inspireras! Röster om Nya Självläkande människan: Sanna skriver om hälsa ur ett helhetsperspektiv som känns så rätt. Dr Sanna Ehdin är pionjären som tar hälsotänkandet framåt med stormsteg mot paradigmskiftet. En fantastisk bok den kan förändra ditt liv! Sanna Ehdin har ett holistiskt synsätt som ligger helt rätt i tiden. OM FÖRFATTAREN Sanna Ehdin, författare, föreläsare och entreprenör är en av Sveriges främsta hälsopersonligheter vars 15 hälsoböcker sålt i över en miljon exemplar i tio länder. Sanna Ehdin, PhD i immunologi, har samlat erfarenhet från 12 års biomedicinsk forskning och 30 års studier i självläkning, personlig utveckling och helhetshälsa till sin unika hälsosyn. Hon har föreläst för över 100 000 personer och når hundratusentals varje vecka via sin blogg och sociala media. Sanna blivit utsedd till Sverige bästa talare, nominerad till Who's who in Green Beauty Scandinavia 2019 och röstades fram som Sveriges bästa hälsoblogg år 2011 och 2012. Mer info: www.ehdin.com och bloggar på https://ekoappen.se

Fler böcker av Sanna Ehdin

Nya självläkande människan

Nya självläkande människan Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.