Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Bokrecensioner
 
Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö   

Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö


Philip Kotler

Kartonnage. Pagina förlags AB 2003-06.
ISBN 9789172411043
Hitta bokens lägsta pris
Förlagets beskrivning

80 begrepp som du behöver kunna!

Marknadsföringens mest respekterade man, Philip Kotler, väljer ut och undersöker de mest betydelsefulla koncepten som råder idag och i framtiden. Han erbjuder färska och stimulerande angreppssätt i hur marknadsföringen förändras och hur marknadsförare måste förändras med den.

Kotler belyser åttio av marknadsföringens grundkoncept och delar med sig av sin fyrtioåriga karriär. Han beskriver ämnen som profilering, empirisk marknadsföring, kundrelaterad företagsledning, etik, positionering och trender.

PHILIP KOTLER är känd som "pappan till modern marknadsföring" och professor i internationell marknadsföring vid Northwestern University’s Kellogg School of Management, som har ett av världens främsta utbildningsprogram för marknadsföring. Han är också författare till tjugofem böcker och konsult åt olika organisationer samt ledande företag som IBM, General Electric, Bank of America, AT&T och Michelin.



Fler böcker av Philip Kotler

Liknande böcker

Recensioner

Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!



Recensera boken

Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.

Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö



Ditt betyg:  1 2 3 4 5

Skriv in en rubrik för din recension (minst 2 ord):



Skriv in din recension i utrymmet nedan (max 1000 ord):



Recensionens språk: 

Ditt namn (Valfritt):



Din e-postadress (visas ej, används endast för verifiering):







Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.

Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö Recensioner som inte följer våra instruktioner kommer inte att visas.



Bokrecensioner » Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö
Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö
Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö
  
Kategorier

Barn & ungdom

Databöcker

Deckare

Ekonomi & affärer

Filosofi & religion

Geografi & geologi

Hem & hushåll

Historia

Hobby & fritid

Kultur

Medicin & hälsa

Naturvetenskap

Psykologi & pedagogik

Samhälle & politik

Skönlitteratur

Språk

Uppslagsverk & ordböcker





Bokrecensioner | Hjälp & support | Om oss


Bokrecensioner Boganmeldelser Bokanmeldelser Kirja-arvostelut Critiques de Livres Buchrezensionen Critica Literaria Book reviews Book reviews Recensioni di Libri Boekrecensies Critica de Libros
Bokrecensioner