Förlagets beskrivning
80 begrepp som du behöver kunna!
Marknadsföringens mest respekterade man, Philip Kotler, väljer ut och undersöker de mest betydelsefulla koncepten som råder idag och i framtiden. Han erbjuder färska och stimulerande angreppssätt i hur marknadsföringen förändras och hur marknadsförare måste förändras med den.
Kotler belyser åttio av marknadsföringens grundkoncept och delar med sig av sin fyrtioåriga karriär. Han beskriver ämnen som profilering, empirisk marknadsföring, kundrelaterad företagsledning, etik, positionering och trender.
PHILIP KOTLER är känd som "pappan till modern marknadsföring" och professor i internationell marknadsföring vid Northwestern University’s Kellogg School of Management, som har ett av världens främsta utbildningsprogram för marknadsföring. Han är också författare till tjugofem böcker och konsult åt olika organisationer samt ledande företag som IBM, General Electric, Bank of America, AT&T och Michelin.
Fler böcker av Philip Kotler
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö
Bokrecensioner » Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö
|
|
|
|
|
|
|