Förlagets beskrivning
Detta är den efterlängtade nya upplagan av Studieguiden till den nionde upplagan (1997) av Philip Kotlers bok Marketing management : planning, implementation and control. Kotlers bok är tjock och ibland svår att överblicka. Som hjälpmedel vid inlärningen har därför denna studieguide utarbetats. Författarna som har mångårig erfarenhet av högskuoleutbildning i företagsekonomi - inte minst i marknadsföring - rekommenderar att man använder studieguiden så här : "Läs igenom ett kapitel i studieguiden, läs motsvarande kapitel i Kotlers bok och gör kompletterande noteringar i guiden. Texten i stuideguiden är kortfattad just för att man ska göra egna noteringar. Då blir guiden värdefull, både vid inlärningen och vid tentamensspurten. Men - man måste läsa Kotlers bok också ! Annars får man inte det djup i kunskaperna som behövs."
Fler böcker av Johansson, Norrbom
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Studieguide till Kotlers Marketing management
Bokrecensioner » Studieguide till Kotlers Marketing management
|
|
|
|
|
|
|