Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Bokrecensioner
 
Kotlers Marknadsföring : att Skapa, Vinna och Dominera Marknader   

Kotlers Marknadsföring : att Skapa, Vinna och Dominera Marknader


Philip Kotler

Inbunden. Liber AB 1999-06.
ISBN 9789147045136
Hitta bokens lägsta pris







Förlagets beskrivning

Philip Kotler är sedan många år världens störste auktoritet inom strategisk marknadsföring. Hans bok Marketing Management, som sålts i över 3 miljoner exemplar, är sedan länge standardverket inom all högskoleutbildning. Den här boken, Kotlers Marknadsföring, kommer att bli motsvarande standardverk för näringslivet.



Boken innehåller fyra delar:
• Strategisk marknadsföring
• Taktisk marknadsföring
• Administrativ marknadsföring
• Marknadsföring i förändring



Det här är en mycket pedagogiskt upplagd bok där Kotler bygger upp en heltäckande bild av dagens marknadsföringsmetoder. Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs. I stället visar Kotler hur marknadsföringen måste arbeta i dagens föränderliga företagsvärld, i en omvärld baserad på IT, avregleringar och privatisering. Från marknadsstrategi till implementering och utvärdering.

Boken fungerar i sin helhet både som grundsten och vidareutveckling för chefer företag och som kursbok i näringslivet. Men den kan också läsas i valda delar efter intressen eller fungera som uppslagsbok, inte minst genom bilagans checklista. Varje kapitel avslutas med 5-10 sammanfattande frågor som läsaren kan ställa sig själv om hur det fungerar i hennes organisation.

Kotlers Marknadsföring är handfast, rakt på sak, lättläst och med många företagsexempel.



Fler böcker av Philip Kotler

Liknande böcker

Recensioner

Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!



Recensera boken

Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.

Kotlers Marknadsföring



Ditt betyg:  1 2 3 4 5

Skriv in en rubrik för din recension (minst 2 ord):



Skriv in din recension i utrymmet nedan (max 1000 ord):



Recensionens språk: 

Ditt namn (Valfritt):



Din e-postadress (visas ej, används endast för verifiering):







Kotlers Marknadsföring : att Skapa, Vinna och Dominera Marknader Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.

Kotlers Marknadsföring : att Skapa, Vinna och Dominera Marknader Recensioner som inte följer våra instruktioner kommer inte att visas.







Bokrecensioner » Kotlers Marknadsföring : att Skapa, Vinna och Dominera Marknader
Kotlers Marknadsföring : att Skapa, Vinna och Dominera Marknader
Kotlers Marknadsföring : att Skapa, Vinna och Dominera Marknader
  
Kategorier

Barn & ungdom

Databöcker

Deckare

Ekonomi & affärer

Filosofi & religion

Geografi & geologi

Hem & hushåll

Historia

Hobby & fritid

Kultur

Medicin & hälsa

Naturvetenskap

Psykologi & pedagogik

Samhälle & politik

Skönlitteratur

Språk

Uppslagsverk & ordböcker





Bokrecensioner | Hjälp & support | Om oss


Bokrecensioner Boganmeldelser Bokanmeldelser Kirja-arvostelut Critiques de Livres Buchrezensionen Critica Literaria Book reviews Book reviews Recensioni di Libri Boekrecensies Critica de Libros
Bokrecensioner