Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Bokrecensioner
 
Marknadsföring och Kommunikation i Sociala Medier (andra upplagan)   

Marknadsföring och Kommunikation i Sociala Medier (andra upplagan)


Lena Leigert

Kreafon 2013-09.
ISBN 9789197981729
Provläs! Hitta bokens lägsta pris







Förlagets beskrivning

Sociala medier är trams, säger skeptikern. Möjligheterna är oändliga! menar entusiasten. Vem har egentligen rätt?

Det bestämmer du själv efter att ha läst boken som gör dig till en vinnare på den sociala webben. Upptäck vilka sociala medier som är bäst för dig och hur du skapar mesta möjliga affärsnytta.

Denna andra och helt omarbetade upplaga berättar bland annat hur du:
- Väljer rätt kanaler
- Skapar attraktionskraft
- Undviker tidstjuvar
- Håller dig inom lagens gränser

Marknadsföring och Kommunikation i Sociala Medier” har lotsat hundratals, kanske tusentals, företag och organisationer ut i sociala medier. Boken är en av Sveriges första, mest lästa och mest citerade om sociala medier.

PS. Att avfärda sociala medier innan man vet hur de funkar och vilken nytta de kan göra i affärssammanhang, medför att svenska företag går miste om miljarder i omsättning. Har vi råd med det idag?

“Det här är ett väldigt viktigt område, inte minst för de som driver eget. Den här boken ger mycket bra hjälp och massor av bra tips även för småföretagare.”
- Anders Andersson, Driva Eget

”Vi har utbildat väldigt många webbkommunikatörer med hjälp av Lenas bok. Den fungerar utmärkt både som lärobok och som en manual för löpande marknadsföring.”
- Maria Olin, rektor på Medieinstitutet

”Mycket bra handbok med bra översikt över dagens medielandskap. Ger handfasta råd som jag kan tillämpa direkt i mitt arbete i offentlig förvaltning och inspirerar till att prova nya sociala medier. Ligger på mitt skrivbord så att jag ständigt kan återkomma till den!”
- Agneta Blocksjö Attar, kommunikatör, Göteborgs Stad

"Våra moderna vektyg för marknadsföring, som Facebook och Twitter, är på allas läppar, men ändå är det svårt för många att förstå. Vad får man göra? Vad bör man göra? Lena Leigerts bok gör det svåra enkelt, både med många konkreta exempel, men också med ett begripligt språk som inte trivialiserar utan bara beskriver tekniken på ett enkelt sätt. För den som vill ta klivet in i den moderna marknadsföringen är detta en utmärkt start."
- Magnus Höij, chefredaktör Internetworld



Fler böcker av Lena Leigert

Liknande böcker

Recensioner

Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!



Recensera boken

Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.

Marknadsföring och Kommunikation i Sociala Medier



Ditt betyg:  1 2 3 4 5

Skriv in en rubrik för din recension (minst 2 ord):



Skriv in din recension i utrymmet nedan (max 1000 ord):



Recensionens språk: 

Ditt namn (Valfritt):



Din e-postadress (visas ej, används endast för verifiering):







Marknadsföring och Kommunikation i Sociala Medier (andra upplagan) Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.

Marknadsföring och Kommunikation i Sociala Medier (andra upplagan) Recensioner som inte följer våra instruktioner kommer inte att visas.







Bokrecensioner » Marknadsföring och Kommunikation i Sociala Medier (andra upplagan)
Marknadsföring och Kommunikation i Sociala Medier (andra upplagan)
Marknadsföring och Kommunikation i Sociala Medier (andra upplagan)
  
Kategorier

Barn & ungdom

Databöcker

Deckare

Ekonomi & affärer

Filosofi & religion

Geografi & geologi

Hem & hushåll

Historia

Hobby & fritid

Kultur

Medicin & hälsa

Naturvetenskap

Psykologi & pedagogik

Samhälle & politik

Skönlitteratur

Språk

Uppslagsverk & ordböcker





Bokrecensioner | Hjälp & support | Om oss


Bokrecensioner Boganmeldelser Bokanmeldelser Kirja-arvostelut Critiques de Livres Buchrezensionen Critica Literaria Book reviews Book reviews Recensioni di Libri Boekrecensies Critica de Libros
Bokrecensioner