Förlagets beskrivning
Jan Cederquist är en av Sveriges mest prisbelönta och framgångsrika reklammän. Han var med och grundade reklambyrån Hall & Cederquist 1973, som snabbt blev en av landets ledande reklambyråer och som har fått fler kreativa utmärkelser, nationella och internationella, än någon annan. Författaren berättar i Reklown hela historien om sin egen spännande karriär, sin syn på reklambranschen, på kreativitet och på hur reklamen verkligen fungerar i vårt samhälle. Efter att Jan Cederquist nu har dragit sig tillbaka efter över trettio år i reklambranschen får vi chans att ta del och fascineras av hans erfarenheter, från arbetet som representant för SAS i Florida till mångfaldig vinnare av det prestigefyllda Guldägget. Reklown, som utkom första gången 1997, har varit mycket efterfrågad - inte minst av den nya generationens mediefolk. Den har länge varit slut på förlaget men kommer nu i pocket! På Bokförlaget Langenskiöld har Jan Cederquist tidigare skrivit boken Slumpen är ingen tillfällighet (Bokförlaget Langenskiöld) som fortsätter att väcka många diskussioner och funderingar om den meningsfulla slumpen. (Bokförlaget Langenskiöld)
Fler böcker av Jan Cederquist
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Reklown
Bokrecensioner » Reklown : 30 år i reklamens manege
|
|
|
|
|
|
|