Förlagets beskrivning
Internet är idag en viktig marknads- och försäljningskanal för företag och organisationer. Webbplatsen blir ett strategiskt verktyg och en viktig del av företagets organisation. Men för att få maximal effekt av sin webbplats krävs mycket tankeverksamhet och arbete.
Hur ser den bästa webbplatsen ut för ditt företag? Hur skapar ni er "drömwebb" som är lätt att använda, billig i drift och till nytta för hela verksamheten? Boken innehåller berättelser och intervjuer från 20 företag och organisationer som generöst delar med sig av sina erfarenheter av att nå sina drömwebbar. Exempel på företag och organisationer är Volvo, Riksdagen, Djurens rätt, Vin & Sprit och Adressändring.
Det krävs inga tekniska förkunskaper eller krånglig terminologi. Den vänder sig till chefer, kommunikatörer, informatörer, strateger och alla som arbetar med att förbättra webbplatsen. Författarna har många års erfarenheter av kommunikations- och webbutveckling.
Fler böcker av författarna
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Drömwebben 2.0
Bokrecensioner » Drömwebben 2.0
|
|
|
|
|
|
|