Förlagets beskrivning
Att med text och bild förmedla ett budskap i tryckta, rörliga eller interaktiva medier kräver särskild kunskap: Man måste vara medveten om kommunikationens mekanismer, hur typografi, bild och den grafiska formen påverkar. Man måste också förstå hur text och bild kan samspela på effektivaste sätt. Nyckelord är strategisk planering, budskap och kreativitet
Fler böcker av författarna
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Grafisk kommunikation/Medieteket
Bokrecensioner » Grafisk kommunikation/Medieteket
|
|
![Grafisk kommunikation/Medieteket](/images/background.gif) |
![Grafisk kommunikation/Medieteket](/images/background.gif) |
|
|
|