Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Bokrecensioner
 

Daniel Ewerman







Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas ... och andra inte     Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas ... och andra inte 
Daniel Ewerman
Häftad. Volante, 2018-01-10
ISBN 9789188659309



Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas - och andra inte     Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas - och andra inte 
Daniel Ewerman
Inbunden. Volante, 2015-05-20
ISBN 9789187419843



Kundupplevelse     Kundupplevelse 
Daniel Ewerman
E-bok. Volante, 2015
ISBN 9789187419966





    


  
Kategorier

Barn & ungdom

Databöcker

Deckare

Ekonomi & affärer

Filosofi & religion

Geografi & geologi

Hem & hushåll

Historia

Hobby & fritid

Kultur

Medicin & hälsa

Naturvetenskap

Psykologi & pedagogik

Samhälle & politik

Skönlitteratur

Språk

Uppslagsverk & ordböcker





Bokrecensioner | Hjälp & support | Om oss


Bokrecensioner Boganmeldelser Bokanmeldelser Kirja-arvostelut Critiques de Livres Buchrezensionen Critica Literaria Book reviews Book reviews Recensioni di Libri Boekrecensies Critica de Libros
Bokrecensioner