Vill du Ändra Riktning i Livet? : 20 insikter - "HUR du kan se 'Utmaningar som Möjligheter'!

Kristina Lindström Kristina Lindström

Häftad. Be Sporadious 2021-10-30.
ISBN 9789198728835

Välkommen, härligt att du är här! Den här boken tar dig med på min resa av både inre och yttre förändring; känslomässigt och geografiskt. Från ett hopplöst till ett stärkt tillstånd. Att gå från en lång sjukfrånvaro, på grund av hjärnstress, till att byta karriär, sälja vårt hem och öppna upp för ett nytt äventyr; flytta utomlands. Ta del av enkla övningar, möjligheter för din egen reflektion, i kombination med varje kapitel, för att kick-starta din egen resa enligt dina egna önskningar. Att ändra hur jag agerar och kliva ut ur min komfortzon och utmana mig själv, har verkligen lett till att jag känt rädslan för förändring men gått vidare och gjort det ändå. Sammantaget har det fått mig att känna mig levande och mina erfarenheter har fyllt ett syfte; "att skapa en förståelse för livet som en resa, med möjligheter att skapa expansion och inte bara fungera som separata destinationer. Jag skrev denna bok för mig och för dig. För att se över mina egna mönster, komma ihåg denna livsförändrande upplevelsen och som en inspiration för dig, som känner dig fast i livet, som inte ser att du har ett val att släppa taget, eller vet hur du kan börja att ändra din riktning i livet. Den är baserad på mina egna erfarenheter och inspirerande insikter som har korsat min väg och som har hjälpt mig att göra en ärlig självscanning samtidigt som jag släppt taget, transformerat och öppnat upp för nya saker att komma in i mitt liv. ..... Recension: "Såg dig på nätet när du läste ur din bok, så starkt, tänkte den måste jag bara läsa. Fantastisk bok! Precis en sådan bok jag behövt när jag mådde som sämst. Att äntligen få se hur andra gör i samma situation. Otroligt, så bra!" - Okänd "Du, liksom din bok, är en sann inspiration för alla oss som inte vågar ta steget. Ert mod att våga lämna allt imponerar och fascinerar. Tack för att jag fått ta del av er resa, din bok och att jag får vara en del av din vardag. Du ger mig energi även en tisdag 10:15 ... Tack för det! Från en som tycker mod är att ha rörlig ränta på bolånet ..." - Ullis "Hej Kristina, Jag älskade boken! Jag ville att den skulle fortsätta! Jag behövde bli sjuk för att sakta ner tillräckligt, för att hitta tiden att läsa den. Jag gillar inte att vara sjuk men jag är riktigt glad att jag tog mig tid att läsa boken. Den gjorde min dag! Du sätter ord på mycket av det jag känner, som är klokt och ger tydlighet. Jag älskar de enkla stegen för att kunna förändra mig själv eller åter komma i kontakt med mitt inre jag! Detta år har varit ett utmanande år för oss på så många sätt. Det har varit ett växande år med all säkerhet! Ibland handlar det bara om att få inse vem du är, vilket är en befriande känsla! Så glad att universum har korsat våra vägar!" Kärlek och ljus, Shelly Be 'Sporadious' on your Adventure; Let your (Spontaneous), (Curious) and (Courageous) Awareness, always lead the way! För kärleken till livet och vår kreativa potential! Våga visa dig sårbar så att du kan vara tillgänglig för andra, Kristina

Vill du Ändra Riktning i Livet?

Vill du Ändra Riktning i Livet? : 20 insikter - "HUR du kan se 'Utmaningar som Möjligheter'! Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.

Vill du Ändra Riktning i Livet? : 20 insikter - "HUR du kan se 'Utmaningar som Möjligheter'! Recensioner som inte följer våra instruktioner kommer inte att visas.