Förlagets beskrivning
Patientfokuserad verksamhetsutveckling - nya grepp i sjukvården (1999) Patientfokusering och verksamhetsutveckling i vårdarbete handlar inte i första hand om mätetal och metoder utan om attityder och engagemang. I boken presenteras ett antal olika modeller för processorienterad verksamhetsutveckling med patienternas behov och förväntningar som utgångspunkt. Bokens författare, professor Sten Iwarson, har nära 20 års erfarenhet som verksamhetschef och chefsläkare vid Sahlgenska Universitetssjukhuset Östra.
Fler böcker av Sten Iwarson
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Patientfokuserad verksamhetsutveckling
Bokrecensioner » Patientfokuserad verksamhetsutveckling
|
|
|
|
|
|
|