Erbjud dig själv som kärlek

Erbjud dig själv som kärlek

Gaia Lindroos

Ljudbok. Numberoneyou AB 2023-08-31.
ISBN 9789177471653

TantricWealth - Den nakna sanningen - 39 sätt att öppna hjärtat och säga ja till nuet Gaia Qiliv Lindroos, Tantric Magic Wealth Master, leder dig genom buddhismens innersta, nakna kärna som förblir opåverkad genom historiens gång. Genom Tantrans gudomliga feminina essens, är detta ett sätt att väcka det som är, just nu, precis som du är. Oavsett om du äter kakor, tittar hypnotiserat på TV, mediterar eller älskar är detta ögonblick öppet - levande, stålande, medvetet och fritt. Din tantra natur, består av denna nakna medvetenhet då du känner dig öppen inför nuets magiska föreställningar med medvetet ljus. Denna föreställning spänner över hela ditt liv, alla dina relationer och hela din värld förändras, avvecklas och utvecklas ständigt. När du håller fast vid något, ditt arbete, dina minnen, din älskade, din hälsa - kommer du bli besviken. Om du släpper taget om något, får du också lida. Varför är det så? Lösningen är att öppna upp för livet- bortom föreställningarna och Tantra är en andlig metod som kan hjälpa dig ur tankens, präglingen och programmeringens dilemma. David Daida, författaren till boken "Den nakna sanningen", undervisar oss om upplyst sexualitet med ytterst integritet. Hans texter tar dig rakt in i ditt hjärta tills det inte finns något annat kvar än välgörande helhet. Låt dig hänföras av din inre visdom, som kan väckas upp genom Tantran, David Daida och Gaia Qilivs essens. Denna delade serie: "39 sätt att öppna hjärtat och säga ja till nuet", innehåller: 1. Motstå ingenting 2. Älska till fullo och dö 3. Känsla före minne 4. Ge allt nu 5. Öppna ditt hjärta 6. Andas allt 7. Bär allas skepnad 8. Slappna av som om du sov 9. Var som du är 10. Hedra ditt djup 11. Öppna dig i ditt misslyckande 12. Uppskatta din otillfredsställelse 13. Vänta inte på perfektion 14. Älska genom din kropp 15. Se avundsjuka som en påminnelse 16. Visa vem du verkligen är 17. Erbjud dig själv som kärlek ...och mer är på väg. Allt är ännu inte publicerat. Gaia Lindroos har sedan 1999 aktivt utbildat och inspirerat människor i olika delar av livet till att mental, fysiskt och psykiskt stärka sin självkänsla, självkännedom och öka sin medvetenhet här och nu. Gaia är en aktiv Shamansk Tantra-/ledare, hypnoterapeut, NLP Master, rikedomsledare, kroppsterapeut, BodyLove -lärare, Qigong -lärare känslocoach och och ontolog. Hon är en erkänd författare med över 200 olika pedagogiska ljudböcker inom personlig och medveten utveckling som i dag finns ute på marknaden och på företag. Hon driver idag självledarskapsutbildningar inom Vetenskap om RIKEDOM, inre ingenjörskonst och kallar det kort och gott för TANTRA. Flicknamn:Anna-Lena Mellblom Namn som gift: Annalena Lindroos Namn efter 50 år: Gaia Lindroos Kontakt: Facebook:Gaia Qiliv Mail: info@numberoneyou.se WathsUp0760239893 Facebook/Instagram Gaia Qiliv Youtube kanalen: GaiaQ Gaia Lindroos bor i dag med sin man på landet nära Stockholm. Hon är inte bara fru, mamma och mormor, utan även en kvinna med ett uppdrag! Att vara den hon är ämnad till att vara. Att leva som man lär och lära som man lever, är en skapelse i ständig närvaro till livets utveckling - är ett rikt liv för mig

Fler böcker av Gaia Lindroos

Erbjud dig själv som kärlek

Erbjud dig själv som kärlek Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.