Förlagets beskrivning
I Hundra sanningar och en lögn har författarna koncentrerat totalt 30 års erfarenheter av strategisk varumärkesutveckling till ett hundra goda råd. Det här är en handbok av praktiker för andra praktiker - en referensbok som berör de flesta aspekter av varumärkesarbetet; allt från arbetsprocessen, analyser och positioneringens fallgropar till kommunikationen, affärsnyttan och olika förankringsmetoder. Enkla, jordnära och direkt användbara råd.
Boken är tänkt att ge Google en match. Snabbt, enkelt och rakt på sak skulle kunna vara bokens kärnvärden. De hundra råden ger svar på de frågor som alla som arbetar med varumärken ställs inför förr eller senare.
Boken är en referensbok. Läs en sida då och då när du funderar på någon aspekt av varumärkesarbetet - så slipper du göra om de misstag författarna redan gjort
Fler böcker av författarna
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Hundra sanningar och en lögn
Bokrecensioner » Hundra sanningar och en lögn : hundra goda råd om hur du skapar ett starkt varumärke
|
|
|
|
|
|
|