Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Bokrecensioner
 
Försäljning och marknadsföring mellan företag : en handbok i drivande kundkommunikation enligt Key Account Communication-metoden   

Försäljning och marknadsföring mellan företag : en handbok i drivande kundkommunikation enligt Key Account Communication-metoden


Christian Meincke

Häftad. Liber 2014-05-07.
ISBN 9789147097807
Hitta bokens lägsta pris







Förlagets beskrivning

Säljer en bra produkt sig själv? Oftast inte. För att få full utväxling av verksamheten, av produkt- och tjänsteutvecklingen, av nya lanseringar, måste kundkommunikationen tas på allvar - hela vägen! Riskera inte att snubbla på mållinjen precis när din nya produkt eller resultatet av din tjänste- eller verksamhetsutveckling ska presenteras för kunderna. Ta din investering på allvar och kvalitetssäkra din kundkommunikation med hjälp av Christian Meincke Key Account Communication©-metoden. Läs mer Den här boken ger dig bland annat - en tydlig och utstakad metod att följa för din B2B-kundkommunikation - budskap och argument som verkligen påverkar inköparnas val av leverantör - uppslag och idéer kring vilka kommunikationsverktyg du kan använda - den senaste forskningen om B2B-kundkommunikation som tydligt visar att väl genomarbetad kundkommunikation säljer och lönar sig - mallar och verktyg för ditt kundkommunikationsarbete - tips för att presentera ditt företag, din produkt eller tjänst kortfattat och säljande. Boken är till för dig som är ansvarar för eller arbetar med företagets B2B-kundkommunikation och för dig som arbetar som projektledare, strateg eller skribent på en reklambyrå, media- eller PR-byrå. Med Key Account Communication-metoden kan du få din kundkommunikation att ge full utväxling och skörda positiva effekter, både marknadsmässigt och ekonomiskt. Sagt om boken "En verklig ögonöppnare och en riktigt bra handbok Jag önskar att den blir mångas interna försäljnings- och marknadsföringsbibel." - Peter Kollert, koncernchef Beijer Tech Om författarna Christian Meincke har 30 års erfarenhet av försäljning och marknadsföring mellan företag, både som VD, marknadsdirektör, Key Account Manager och som konsult. Här delar han med sig av lärdomar från 100-tals samarbeten kring B2B-lanseringar, re-lanseringar och KAM-presentationer. Projekt med närmare 100 olika företag inom 40 olika produktsegment har gett honom gedigna kunskaper inom B2B-kundkommunikation. Christian arbetar idag som Chef Affärsutveckling på BeijerTech, en teknikhandelskoncern specialiserad på industriell handel, med ansvar för kundkommunikation och verksamhetsutveckling



Fler böcker av Christian Meincke

Liknande böcker

Recensioner

Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!



Recensera boken

Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.

Försäljning och marknadsföring mellan företag



Ditt betyg:  1 2 3 4 5

Skriv in en rubrik för din recension (minst 2 ord):



Skriv in din recension i utrymmet nedan (max 1000 ord):



Recensionens språk: 

Ditt namn (Valfritt):



Din e-postadress (visas ej, används endast för verifiering):







Försäljning och marknadsföring mellan företag : en handbok i drivande kundkommunikation enligt Key Account Communication-metoden Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.

Försäljning och marknadsföring mellan företag : en handbok i drivande kundkommunikation enligt Key Account Communication-metoden Recensioner som inte följer våra instruktioner kommer inte att visas.







Bokrecensioner » Försäljning och marknadsföring mellan företag : en handbok i drivande kundkommunikation enligt Key Account Communication-metoden
Försäljning och marknadsföring mellan företag : en handbok i drivande kundkommunikation enligt Key Account Communication-metoden
Försäljning och marknadsföring mellan företag : en handbok i drivande kundkommunikation enligt Key Account Communication-metoden
  
Kategorier

Barn & ungdom

Databöcker

Deckare

Ekonomi & affärer

Filosofi & religion

Geografi & geologi

Hem & hushåll

Historia

Hobby & fritid

Kultur

Medicin & hälsa

Naturvetenskap

Psykologi & pedagogik

Samhälle & politik

Skönlitteratur

Språk

Uppslagsverk & ordböcker





Bokrecensioner | Hjälp & support | Om oss


Bokrecensioner Boganmeldelser Bokanmeldelser Kirja-arvostelut Critiques de Livres Buchrezensionen Critica Literaria Book reviews Book reviews Recensioni di Libri Boekrecensies Critica de Libros
Bokrecensioner