Förlagets beskrivning
De sociala medierna erbjuder fantastiska möjligheter för marknadsföring och opinionsbildning. Och det behöver inte kosta något!
Den här boken ger inspiration, idéer och många praktiska tips på hur du går tillväga. Du får lära dig hur du använder bloggar, Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, poddradio, e-post, Bambuser - och mycket mer. Du kan också läsa om företag och politiska opinionsbildare som använder sociala medier på ett genomtänkt sätt
Fler böcker av Pär Ström
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Sociala Medier: Gratis marknadsföring och opinionsbildning
Bokrecensioner » Sociala Medier: Gratis marknadsföring och opinionsbildning
|
|
|
|
|
|
|