Förlagets beskrivning
Vad kan man förvänta av IT ur ett affärsperspektiv? Den snabba tekniska förändringen skapar nya affärsmöjligheter men ställer samtidigt nya krav på affärsledning och företagets IT-strategi. Den här boken visar hur ledningen ska agera för att företaget ska säkra och utveckla sina kärnprocesser och inte minst klara olika konjunkturcykler. Ett annorlunda risktagande, tydligare processflöden, öppnare affärsmodeller och att utnyttja nya tekniska möjligheter är en del av lösningen. Priset gäller för varje separat artikel i serien
Fler böcker av författarna
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
IT för konkurrenskraft
Bokrecensioner » IT för konkurrenskraft
|
|
|
|
|
|
|