Förlagets beskrivning
Vill du utvecklas i din säljroll? Söker du handfast hjälp för att nå uppsatta mål? Framgång skapas säkrast genom ett kundsamarbete präglat av kunnande, omtanke och öppenhet. Stora krav ställs på din förmåga att lyssna och kommunicera. Du ska inte enbart kunna etablera kontakt och analysera problem, utan även ta fram lösningar baserade på de behov kunden verkligen har.
Kundrelationen – en handbok i personlig försäljning hjälper dig på vägen – konkret och metodiskt. Den innehåller aktuell teori, checklistor och rikligt med praktiska exempel, och fungerar därför oavsett vilken bransch du arbetar i.
Boken är ett inspirerande utbildningsmaterial för självstudier, företagsinterna kurser och andra utbildningssammanhang.
Tänk & träna – säljövningar
Handboken kan kompletteras med övningsboken Tänk & träna, vars säljövningar med kommentarer och svar ger dig ytterligare insikt i ett av de mest spännande, men också krävande, yrken som finns.
Författare är Mats Erasmie och Anders Pihlsgård. Mats är VD för Sällma och har arbetat som säljare och marknadschef. Han har mångårig praktisk erfarenhet av säljutveckling och säljträning. Anders är företagskonsult och lärare i ekonomiska ämnen, samt medförfattare i ett flertal utbildningsmaterial inom ekonomi och marknadsföring.
Fler böcker av författarna
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Kundrelationen
Bokrecensioner » Kundrelationen : en handbok i personlig försäljning
|
|
|
|
|
|
|