Traction White Elevpaket - Digitalt + Tryckt

Karin Holmberg-Larsson Göran Larsson Annevi Pihlsgård Annelie Rydh-Jaensson Michael Eyre

Häftad. Studentlitteratur AB 2022-05-27.
ISBN 9789144139074

Traction White är ett tydligt läromedel som det är lätt att följa gången i, och som är avsett för eleverna som behöver extra stöd inför Engelska 5. Det passar både eleverna i individuella program och eleverna i yrkesprogram som behöver fräscha upp sin språkkunskap. För att göra övergången till nästa fas lättare finns både texter och hörövningar i boken på ett lite lättare nivå, men också en lästext och en hörövningen på en mer utmanade nivå i den digitala delen. Varje kapitel erbjuder minst tre hörövningar. Läromedlets kapitel är uppbyggda på samma sätt med en liknande struktur i varje. Engagerade texter av olika slag följs av ett rikligt övningsmaterial, som tränar eleverna i läsförståelse och lägger särskild vikt vid deras kommunikativa och resonerande förmågor. I avsnittet English Handbook finns råd och vägledning för hur eleverna kan utveckla sitt eget läsande, skrivande, talande och lyssnande. Allt innehåll i läromedlet är inspelat med autentiska röster, och det finns gott om hörövningar. De flesta övningar i boken finns även i digital, självrättande form och som lärare väljer du om ni ska arbeta i boken eller i det digitala materialet. Elevpaketet innehåller ett digitalt läromedel i kombination med en tryckt bok. Med elevpaketet får dina elever allt de behöver för att lyckas med sin språkutveckling och nå kursmålen. DIGITALT LÄROMEDEL * Interaktiv version av boken, inläst med autentiskt tal och textföljning. * Självrättande interaktiva uppgifter för grammatik, uttals- och ordträning, inlästa med autentiskt tal. * Ljudet till hörövningarna. * Facit till elevbok Det digitala läromedlet kan användas på dator och surfplatta, och delvis i mobil. I det digitala läromedlet kan eleverna söka i innehållet. De kan också göra egna anteckningar och markera viktiga stycken i texten. Anteckningarna sparas automatiskt och kan enkelt samlas ihop och skrivas ut. Det digitala läromedlet aktiveras med koden som finns i elevboken. Traction White finns även som digital elevlicens och som digitalt klasspaket

Traction White Elevpaket

Traction White Elevpaket - Digitalt + Tryckt Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.

Traction White Elevpaket - Digitalt + Tryckt Recensioner som inte följer våra instruktioner kommer inte att visas.