Förlagets beskrivning
I denna bok diskuteras handledningens principer och mål utifrån konkreta projekt i skolor och förskolor. Det är personliga betraktelser över såväl egna insatser som reflektioner över vad handledning och stöd betyder för den pedagogiska utvecklingen.
Bidragen i boken kretsar kring hur handledare kan utveckla pedagogers tänkande och undervisning. Det kan exempelvis gälla dilemman som uppstår då högskola och skola samverkar kring skolutveckling och lärares kompetensutveckling.
Fler böcker av författarna
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Handledningens dilemman och möjligheter
Bokrecensioner » Handledningens dilemman och möjligheter : erfarenheter från förskola och sk
|
|
|
|
|
|
|