Förlagets beskrivning
Genom tydliga strukturer och gemensamma ställningstaganden går det att få till detta i praktiken utan att ge avkall på barngruppsarbete. Boken Reflektion som motor i förskolans arbete redogör för reflektionens förbindelse med undervisning, pedagogisk dokumentation och ett projekterande arbetssätt. Till boken medföljer underlag i form av modeller för olika typer av reflektion samt en studiehandledning att använda för kompetensutveckling i arbetslaget
Fler böcker av Anna Lund
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Förskoleserien Reflektion som motor i förskolans arbete
Bokrecensioner » Förskoleserien Reflektion som motor i förskolans arbete
|
|
![Förskoleserien Reflektion som motor i förskolans arbete](/images/background.gif) |
![Förskoleserien Reflektion som motor i förskolans arbete](/images/background.gif) |
|
|
|