Förlagets beskrivning
Nöjdare gäster är en idé- och arbetsbok om mänskligt samspel i hotell-, konferens- och restaurangbranschen.
Boken ger kunskaper, insikter, tankar och ideér till hur man kan förbättra sin verksamhet för att nå målet nöjdare gäster. Den tar upp hur man förhindrar stagnation, hur man påverkar och påverkas samt hur man får människor att känna större tillfredsställelse – och det gäller både gäster och anställda. Ett kapitel handlar om stamgäster.
Boken ger ett diskussionsunderlag för arbetsgrupper och chefer på olika nivåer. Den kan också användas som studiematerial på gymnasieskolans Hotell- och Restaurangprogram och i företagsinterna kurser i hotell- och restaurangbranschen.
Fler böcker av Stig Löfstrand
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Nöjdare Gäster
Bokrecensioner » Nöjdare Gäster : en Idé och Arbetsbok om Mänskligt Samspel i Hotell- och Re
|
|
|
|
|
|
|