Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Approaches to Semiotics: Marketing and Semiotics: New Directions in the Study of Signs for Sale Vol 77 (Approaches to Semiotics, Vol 77)
Hardcover. Walter de Gruyter & Co 2008-05-24.
ISBN 9780899252766
Hitta bokens lägsta pris
Liknande böcker
Signs For Sale: An Outline Of Semiotic Analysis For Advertisers & Marketers
Interpreting signs of illness: A case study in medical semiotics
Under the Sign of the Shield: Semiotics and Aeschylus' Seven Against Thebes
A Direct Marketing and Customer-Centric Approach to Marketing Imported Natural Stone Products in a Competitive U.S. Marketplace: How to Maximize Sales
Signs, Meaning and Experience: Integrational Approaches to Linguistics and Semiotics
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
Approaches to Semiotics: Marketing and Semiotics: New Directions in the Study of Signs for Sale Vol 77
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
Approaches to Semiotics: Marketing and Semiotics: New Directions in the Study of Signs for Sale Vol 77 (Approaches to Semiotics, Vol 77)
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss