Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Bokrecensioner
 
Brand Psychology: Consumer Perceptions, Corporate Reputations   

Brand Psychology: Consumer Perceptions, Corporate Reputations


Jonathan Gabay

Paperback. Kogan Page 2015-03-28.
ISBN 9780749471736
Hitta bokens lägsta pris







Förlagets beskrivning

Revealing the hidden processes behind why certain brands command our loyalty and trust, Brand Psychology looks at how to build up a positive brand image through Corporate Social Responsibility and ethical transparency.

Reputation management authority Jonathan Gabay takes readers on a tour of the corporate, political and personal brands whose understanding of consumer psychology has either built or broken them.  He answers key questions about brand and reputation management, including:
--Why do we trust some brands more than others?
--How important is integrity for a brand's survival?
--How can brand confidence be rebuilt during a crisis?

Using case studies and tips from respected neuropsychologists, economists, and IT, advertising, PR, and industry leaders, Brand Psychology turns theory into practical methodologies to help build meaningful, highly respected brands



Fler böcker av Jonathan Gabay

Liknande böcker

Recensioner

Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!



Recensera boken

Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.

Brand Psychology: Consumer Perceptions, Corporate Reputations



Ditt betyg:  1 2 3 4 5

Skriv in en rubrik för din recension (minst 2 ord):



Skriv in din recension i utrymmet nedan (max 1000 ord):



Recensionens språk: 

Ditt namn (Valfritt):



Din e-postadress (visas ej, används endast för verifiering):







Brand Psychology: Consumer Perceptions, Corporate Reputations Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.

Brand Psychology: Consumer Perceptions, Corporate Reputations Recensioner som inte följer våra instruktioner kommer inte att visas.







Bokrecensioner » Brand Psychology: Consumer Perceptions, Corporate Reputations
Brand Psychology: Consumer Perceptions, Corporate Reputations
Brand Psychology: Consumer Perceptions, Corporate Reputations
  
Kategorier

Barn & ungdom

Databöcker

Deckare

Ekonomi & affärer

Filosofi & religion

Geografi & geologi

Hem & hushåll

Historia

Hobby & fritid

Kultur

Medicin & hälsa

Naturvetenskap

Psykologi & pedagogik

Samhälle & politik

Skönlitteratur

Språk

Uppslagsverk & ordböcker





Bokrecensioner | Hjälp & support | Om oss


Bokrecensioner Boganmeldelser Bokanmeldelser Kirja-arvostelut Critiques de Livres Buchrezensionen Critica Literaria Book reviews Book reviews Recensioni di Libri Boekrecensies Critica de Libros
Bokrecensioner