Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Bokrecensioner
 
Many-to-many marketing : från one-to-one till many-to-many i nätverksekonom   

Many-to-many marketing : från one-to-one till many-to-many i nätverksekonom


Evert Gummesson

Inbunden. Liber AB 2004-06.
ISBN 9789147074426
Hitta bokens lägsta pris







Förlagets beskrivning

Vad följer i kölvattnet av relationsmarknadsföringen, CRM och one-to-one? Och varför har dessa ansatser inte alltid blivit så framgångsrika i praktiken som man hoppats på? I sin nya bok bygger Gummesson vidare på erfarenheter från marknadsföringens praktik och teori, och ställer one-to-one marketing mot many-to-many marketing. Det senare är ett marknadsföringsbegrepp för dagens nätverksekonomi. Vår förståelse för nätverk i marknadsföringen är bara i begynnelsen. Författaren uppmanar läsaren att ta på sig ”nätverksglasögonen”.

Many-to-Many Marketing är en fristående fortsättning på Gummessons förra bok, klassikern Relationsmarknadsföring: Från 4P till 30R. Där stod relationer i centrum, här står nätverk i centrum. Boken riktar sig till alla som vill se marknadsföringens verklighet i vitögat, som vågar ta nya grepp.

Innehållet i korthet:

* Se upp med de förenklade lösningarna
* Lär dig att se och förstå nätverk
* All marknadsföring hänger ihop
* Gör dina informella organisationer till formella

Evert Gummesson är professor i företagsekonomi vid Stockholm universitet; författare, konsult, föredragshållare och en av de viktigaste bidragsgivarna till den moderna marknadsföringens utveckling.



Fler böcker av Evert Gummesson

Liknande böcker

Recensioner

Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!



Recensera boken

Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.

Many-to-many marketing



Ditt betyg:  1 2 3 4 5

Skriv in en rubrik för din recension (minst 2 ord):



Skriv in din recension i utrymmet nedan (max 1000 ord):



Recensionens språk: 

Ditt namn (Valfritt):



Din e-postadress (visas ej, används endast för verifiering):







Many-to-many marketing : från one-to-one till many-to-many i nätverksekonom Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.

Many-to-many marketing : från one-to-one till many-to-many i nätverksekonom Recensioner som inte följer våra instruktioner kommer inte att visas.







Bokrecensioner » Many-to-many marketing : från one-to-one till many-to-many i nätverksekonom
Many-to-many marketing : från one-to-one till many-to-many i nätverksekonom
Many-to-many marketing : från one-to-one till many-to-many i nätverksekonom
  
Kategorier

Barn & ungdom

Databöcker

Deckare

Ekonomi & affärer

Filosofi & religion

Geografi & geologi

Hem & hushåll

Historia

Hobby & fritid

Kultur

Medicin & hälsa

Naturvetenskap

Psykologi & pedagogik

Samhälle & politik

Skönlitteratur

Språk

Uppslagsverk & ordböcker





Bokrecensioner | Hjälp & support | Om oss


Bokrecensioner Boganmeldelser Bokanmeldelser Kirja-arvostelut Critiques de Livres Buchrezensionen Critica Literaria Book reviews Book reviews Recensioni di Libri Boekrecensies Critica de Libros
Bokrecensioner